ebutik butik bluzki torby bluzy torebki koszule spodnie

Найчастіше задавані питання (FAQ)

Реєстрація

Чи реєстрація на сайті eButik.com.ua є обов'язковою?

Реєстрація в нашому магазині є необхідною у зв'язку з укладенням договорів купівлі-продажу на відстані при здійсненні покупок на нашому сайті. Зареєструватися в магазині дуже просто і займає всього одну хвилину. Просто вкажіть своє ім'я, дані для обробки майбутніх замовлень і адрес електронної пошти, який буде служити вашим логіном. Крім того, задайте свій індивідуальний, відомий тільки Вам пароль для доступу до сайту.

Чи є Реєстрація на сайті eButik.com.ua безкоштовною?

<pРеєстрація в нашому магазині не передбачає будь-яких зборів, вона була і завжди буде для Вас безкоштовною. Саме приєднання до групи користувачів eButik.com.ua не є пов'язаним з примусом робити покупки.

Чи обліковий запис, зареєстрований на сайті eButik.com.ua можна видалити?

<pЗвичайно, в будь-який час ви можете відмовитися від свого облікового запису на eButik.com.ua. Вам просто потрібно зв'язатися з нашим відділом обслуговування клієнтів за допомогою електронної пошти. Ми охоче допоможемо вам назавжди видалити ваші дані, хоча ми не приховуємо, що нам буде шкода, що Ви нас залишаєте.

 

Оновлення даних профілю

Я не пам’ятаю пароль, що робити?

Ми знаємо, що чим більшим обсягом даних нам потрібно оперувати, тим легше щось забути. Якщо ви забули пароль доступу до сайту eButik.com.ua , просто натисніть на посилання "не пам'ятаю логін або пароль" і введіть адресу електронної пошти, на який був створений ваш обліковий запис. На зазначену пошту буде відправлено повідомлення з пропозицією увійти на сайт без необхідності введення пароля. Якщо ви хочете, ви також можете встановити новий пароль, натиснувши на посилання "встановити новий пароль", яке знаходиться в повідомленні.

Як змінити пароль до мого облікового запису?

У будь-який час ви можете змінити свої дані доступу до облікового запису на eButik.com.ua. Вистачить просто перейти в розділ " Редагування Даних " на вкладці "Мій профіль". У нижній частині розділу встановіть прапорець "змінити пароль". Тепер ви можете встановити новий пароль для доступу до свого облікового запису. Не повідомляйте нікому свої дані для входу на сайт.

Як змінити адресу електронної пошти?

Адресу електронної пошти для отримання наших повідомлень і входу на сайт можна змінити в будь-який час в розділі "Редагування Даних" на вкладці "Мій профіль". Потрібно тільки в рядку "адреса електронної пошти" вписати нову адресу, яку ви використовуєте. Пам'ятайте, що на цю адресу буде направлена уся кореспонденція пов’язана з виконанням ваших замовлень, а також усі розсилки.

Чи захищені мої персональні дані?

Ми надаємо великого значення запевненню конфіденційності ваших даних, керуючись чинними законами про захист персональних даних і забороною їх поширення в засобах масової інформації. Ми обробляємо їх тільки для реалізації угоди з продажу. Тема інформаційної безпеки широко обговорюється в нашій політиці конфіденційності.

 

Продукти та цінова політика

Які продукти я можу знайти на eButik.com.ua?

Наша пропозиція постійно змінюється, і спектр асортименту є дуже широким. Ви знайдете у нас багато модних пропозицій, які повністю оновлять ваш гардероб. Крім повсякденного і верхнього одягу, взуття, спідньої білизни та повсякденних аксесуарів, таких як окуляри або годинник, ми підготували спеціально підібрану пропозицію HOME. Ви будете натхненні та на додаток до регулярного оновлення свого гардеробу, також вирішите внести зміни в декор свого будинку. Ми переконані, що ви любите піклуватися про себе і простір, який ви оточуєте. Наш магазин - це місце для вас!

З чого випливає така вигідна цінова політика?

Продукти, які ми пропонуємо на нашому сайті, ми імпортуємо безпосередньо у постачальників з усього світу. Ми маємо дуже велике коло відданих клієнтів, які протягом багатьох років незмінно довіряють нашому бренду, тому у наших контрагентів ми робимо закупівлю в великих об’ємах. Така діяльність дозволяє нам отримати дуже вигідні знижки, і оскільки ми любимо ділитися не тільки модою, ми надаємо вам нашу пропозицію за вигідними цінами зі спеціальною знижкою, гарантуючи при цьому хорошу якість

Чи відповідають продукти стандартному розміру?

Може трапитися так, що в деяких продуктах розмір трохи відрізняється від стандартного розміру. Це пов'язано з тим, що ми привозимо одяг від різних виробників. Можливі невідповідності розмірів (завищення або заниження) наведені в описі. Вибираючи продукт з нашого асортименту, ви можете скористатися загальною таблицею розмірів, наведеною на сайті. Якщо у вас є які-небудь сумніви з приводу розміру, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки. Просто надішліть нам електронний лист із кодом продукту та запитом конкретних розмірів, і ми перевіримо їх спеціально для вас.

 

Розміщення та редагування замовлень

Як я можу розмістити замовлення?

Процес розміщення замовлення на eButik.com.ua є дуже інтуїтивним і зрозумілим і триває рівно стільки, скільки вам необхідно. Все, що вам потрібно зробити, це вибрати продукти, які Вас цікавлять, і додати їх у кошик для покупок. Якщо ви хочете зібрати більше продуктів, натисніть кнопку "Продовжити покупки", яка з'явиться в середині сторінки. Після того, як всі товари будуть зібрані, перейдіть у свій кошик, натиснувши на її значок в правому верхньому кутку сторінки. Якщо у вас є купон на знижку, ви можете використовувати його на цьому етапі, ввівши рядок і прийнявши використання кнопкою "підтвердити". Натисніть кнопку внизу сторінки та заповніть форму доставлення та бажаний спосіб оплати на наступних сторінках. Також перевірте, чи актуальні зазначені дані, адже саме в такому вигляді вони будуть передані транспортній компанії, яка буде здійснювати доставлення.

Де я можу отримати купон на знижку для покупок?

Ваучер зі знижкою ви можете отримати в посилці із замовленням в якості нашої скромної подяки за те, що ви з нами. Також може трапитися так, що код знижки на поточні акції Ви отримаєте в нашому інформаційному бюлетені. Ви можете використовувати код купона або знижки при розміщенні замовлення. У верхній частині сторінки зображене поле для коду знижки. Просто введіть код і натисніть кнопку "Підтвердити". Тоді вартість замовлення буде зменшена відповідно. Пам'ятайте, що в одному замовленні можна використовувати тільки один код.

Як я можу перевірити статус мого замовлення?

Після правильного розміщення замовлення Ви отримаєте підтвердження покупки електронною поштою. Кожен раз при зміні статусу ми будемо інформувати Вас про наступний етап реалізації. Крім того, поточний статус транзакції можна переглянути серед поточних покупок в розділі " Замовлення і доступні засоби " на вкладці "мій рахунок".

Чи можу я об'єднати кілька замовлень в один більший?

Об'єднання замовлень можливе на ранній стадії реалізації. Якщо замовлення мають статус " в очікуванні " або " очікує оплати ", вам просто потрібно зв'язатися з нашим відділом обслуговування клієнтів і вказати номери замовлень для об’єднання. У зв'язку з динамічним процесом реалізації замовлень ми рекомендуємо вам зв'язатися з нами через телефон, щоб переконатися, що можливість об’єднання замовлень не буде втрачена. У разі успішного об'єднання замовлень вартість доставлення буде стягуватися тільки один раз.

Як змінити адресу доставлення?

Ви можете редагувати дані кожного разу, коли ви розміщуєте замовлення. В деталях кошика в розділі "примітки до замовлення" відображаються 3 поля: дані замовника, адреса доставлення, дані одержувача. Інформація в цих полях може бути легко відредагована. Якщо ви хочете змінити адресну інформацію у вже розміщеному замовленні, найкраще звернутися в нашу службу підтримки клієнтів. Просто вкажіть номер замовлення, і ми внесемо необхідні зміни. З технічних причин зміна адресних даних можлива тільки в замовленні зі статусом "в очікуванні" або "очікує оплати".

Чи можу я змінити адресу доставки, коли замовлення вже реалізується?

Так, вам просто потрібно зв'язатися з нами і надати нам необхідні адресні дані та номер замовлення. Якщо ваше замовлення вже отримало номер для відстеження, в такому випадку, ми зв'яжемося з перевізником безпосередньо і постараємося перенаправити посилку з вашим замовленням на правильну адресу.

Чи можу я скасувати замовлення?

Звичайно. Все, що вам потрібно зробити, це зв'язатися з нашим відділом обслуговування клієнтів і вказати номер замовлення, який ви хочете скасувати, а наші консультанти внесуть необхідні зміни. Якщо замовлення вже оплачено, ми організуємо повернення понесених витрат, так щоб кошти були готові для здійснення подальших покупок. Зверніть увагу, що відмова від замовлення або частини замовлення можлива тільки в тому випадку, якщо замовлення має статус "в очікуванні" або "очікує оплати".

Як я можу скасувати замовлення під час його реалізації?

Скасування замовлення під час його реалізації неможливе з технічних причин. Якщо ваше замовлення вже реалізовано, але ви все одно хочете відмовитися від покупки, зверніться в нашу службу підтримки клієнтів. Разом ми знайдемо найкраще вирішення даної ситуації і повідомимо вас про наступні кроки.

Чи можу я отримати рахунок-фактуру до здійснення оплати?

З технічних причин у нас немає можливості оформити такий документ. Якщо вам потрібен рахунок-фактура для оплати замовлення, ми можемо підготувати для вас проформу для замовлення. У цій ситуації зв'яжіться з нашим відділом обслуговування клієнтів, ми допоможемо вам і відправимо вам документ.

 

Оплата

Які види платежів доступні при здійсненні покупок на eButik.com.ua?

В інтересах зручності здійснення ваших покупок ми надаємо перевагу оплаті за замовлення традиційним переказом, електронним переказом через PayU і платежем при отриманні. Неможливо зробити поштовий переказ за придбані продукти. Зверніть увагу, що для оплати замовлення з передоплатою (банківським переказом або PayU) у вас є рівно 3 дні. Після цього терміну замовлення буде автоматично скасований нашою системою.

Чи можна оплатити кредитною карткою при отриманні?

Як правило, при отриманні Ви можете сплатити відрахованою сумою готівки. Кур'єри не зобов'язані мати дрібні гроші для видання решти. У зв'язку з динамічним розвитком більшості транспортних компаній постачальники все частіше мають з собою мобільний термінал платіжних карт. Детальна інформація про терміни доставлення і можливості оплати відправляється нашими логістичними партнерами електронною поштою і через SMS.

Чи можна змінити спосіб оплати, обраний в замовленні?

Зміна способу оплати можлива тільки на початковому етапі розміщення замовлення, тобто в той момент, коли він має статус "в очікуванні" або " очікує оплати". Вам просто потрібно зв'язатися з нашим відділом обслуговування клієнтів і вказати номер замовлення, в якому ви хочете змінити форму оплати. Зверніть увагу, що замовлення з оплатою при отриманні автоматично передаються на реалізацію і у нас немає технічної можливості змінити спосіб оплати на передоплату. У цьому випадку необхідно буде оплатити доставлення постачальника при отриманні замовлення.

Чи транзакції на сайті eButik.com.ua є безпечними?

Ми надаємо великого значення безпеці наших клієнтів і проведених транзакцій. Ми забезпечуємо вам безпечні платежі банківським переказом або платіжною карткою. Передплачені транзакції через систему PayU шифруються найсучаснішими методами безпеки, такими як SSL, і інформація, що надається вами, надходить до нас у вигляді кодів. Докладніше про безпеку дивіться у нашій Політиці Конфіденційності.

 

Терміни та поставки

Як довго триває реалізація замовлення?

Ми знаємо, скільки задоволення приносять покупки в Інтернеті, тому ми хочемо, щоб наші продукти потрапили у ваші руки якомога швидше. Замовлення виконуються протягом 24 годин з моменту їх правильного розміщення та оплати. Замовлення з оплатою при отриманні автоматично передаються для реалізації. Наш відділ доставлення працює з понеділка по п'ятницю, тому може статися так, що замовлення, розміщені в п'ятницю, будуть відправлені тільки в понеділок.

Чи може замовлення бути доставлене на наступний день?

На жаль, ні, хоча ми б дуже хотіли, щоби так відбувалося. Реалізація протягом 24 годин означає відправлення замовлення протягом максимум 2 робочих днів з моменту його правильного розміщення та оплати. Від передачі посилки кур'єру до фактичного доставлення може знадобитися додатково від 1 до 3 робочих днів. Проте, ми знаємо, що наші логістичні партнери докладають всіх зусиль, щоб якомога швидше доставляти замовлення наших клієнтів.

Які витрати на доставлення?

Загальна вартість доставлення замовлення залежить від обраного способу оплати і перевізника. Ми намагаємося зробити нашу пропозицію максимально конкурентоспроможною, тому ми скоротили транспортні витрати до мінімуму. Таким чином, оплата за доставлення буде для вас майже непомітною. Актуальний прайс-лист доставлень детально описуємо на вкладці з постачаннями.

 

Заміни та Поверненя

Чи можу я перевірити отриманий товар, а потім повернути його?

Ми сподіваємося, що продукти, які ви замовляєте у нас, виправдають ваші очікування. Однак ми знаємо, що іноді буває по-іншому. Ви можете без проблем приміряти куплений одяг, щоб побачити, чи правильний розмір і чи подобаєтесь ви собі в такому образі. Пам'ятайте, що товар, який підлягає можливому поверненню, повинен бути вільний від бруду та інших слідів використання (запахів), тому спідню білизну краще приміряти не безпосередньо на тіло.

Виняток становлять такі продукти, як косметика і харчові добавки. Відкриття захисної упаковки, наприклад, для парфумерії або кремів, а також герметизація захисної плівки в харчових добавках не дозволить вам повернути товар. Ці продукти втратять свої властивості, і відкриття упаковки буде однозначним з їх використанням.

Чи можу я замінити отриманий товар?

На жаль, з технічних причин у нас немає можливості здійснити заміну товару. Якщо вам необхідний, наприклад, інший розмір або колір вашого продукту, ви можете розсмістити нове замовлення, а отриманий товар відправити назад на наш склад в рамках повернення. Якщо ви проводите облік коштів між вже отриманим замовленням і новим з "обміном", зверніться в нашу службу Підтримки Клієнтів.

Як я можу повернути своє замовлення?

Ми надаємо нашим клієнтам 30-денний термін для повернення придбаного товару. Щоб зробити повернення, необхідно заповнити форму повернення, доступну онлайн, видрукувати її та прикріпити до посилки з повернутим товаром. Посилка повинна бути відправлена на адресу нашого складу, ul. Przyszłości 21, 05-552. Після того, як ми отримаємо вашу посилку, ми надішлемо Вам електронний лист із підтвердженням повернення.

Існує також можливість заповнити форму повернення онлайн. Все, що вам потрібно зробити, це увійти у свій обліковий запис і створити нове повернення в розділі "повернення товарів" на вкладці "ваш обліковий запис". Процес реєстрації повернення дуже інтуїтивно зрозумілий. Якщо у вас є які-небудь проблеми, ви можете сміливо звертатися в нашу службу підтримки клієнтів, ми будемо раді допомогти.

В який термін мені потрібно надіслати товар, який я повертаю?

Для повернення товару у вас є 30 днів з моменту отримання посилки. Якщо ви подасте нам заяву про розірвання договору, у вас є 14 днів, щоб доставити посилку на наш склад. Ми знаємо, що безліч повсякденних справ може ускладнити своєчасне відправлення повернення, тому ми завжди намагаємося йти на зустріч очікуванням наших клієнтів. Зверніть увагу, що до отримання товару з Вашого замовлення ми не зможемо виконати розпорядження про повернення коштів.

Коли і як будуть повернуті гроші за відправлений товар?

Після отримання товару на складі та розгляду повернення ми надаємо відповідні розпорядження у фінансовому відділі. У наступні дні ми здійснюємо повернення коштів, витрачених на покупку відповідно до декларації у формі повернення, наприклад, на баланс у вашому профілі (такі кошти ви можете використовувати для подальших покупок) або переказом на вказаний банківський рахунок. Пам'ятайте, що на здійснення повернення платежу у нас є 14 днів. Однак , ми намагаємося, щоб цей процес тривав якомога коротше.

Чи потрібно чекати 14 днів для повернення коштів?

Цей термін регулюється Законом про права споживача. Згідно зі змістом закону, у разі розірвання договору та повернення товару повернення коштів буде здійснюватися негайно, не пізніше 14 днів. Ми намагаємося, щоб перекази за відправлені товари були здійснені якомога швидше, проте може трапитися так, що з незалежних від нас причин весь процес дещо подовжиться. Це не є нашими навмисними діями.

Що робити, якщо моє повернення не надійде на склад?

Посилки з повернутим товаром найкраще відправляти на наш склад зареєстрованою посилкою. Якщо ви помітили, що транспортування займає занадто багато часу, перевірте статус вантажу на сайті перевізника. При необхідності зв'яжіться з транспортною компанією і з'ясуйте, що сталося з вашою посилкою. Пам'ятайте, що до отримання товару у нас немає можливості здійснити повернення коштів, витрачених на покупку.

 

Гарантія і Скарги

Чи підлягає товар гарантії?

Ми несемо відповідальність за постачання продуктів без дефектів. Товар, який ми пропонуємо на сайті, поставляється з дворічною гарантією на умовах гарантійних. Це питання регулюється Директивою ЄС № 1999/44/WE та ст. 556-576 Цивільного кодексу.

Чи можу я скласти скаргу на речі з дефектами?

Якщо товар використовувався за призначенням і, незважаючи на це, був пошкоджений, у вас є можливість подати скаргу протягом двох років з моменту отримання товару. Зверніть увагу, що рекламаціям не підлягають товари, в яких дефекти сталися через механічні пошкодження, неправильне використання та обслуговування.

Як скласти скаргу на продукти з дефектами?

Щоб скласти рекламацію, заповніть форму RMA (скарга), доступну онлайн, видрукуйте її та прикріпіть до посилки з дефектним товаром. Посилка повинна бути відправлена на адресу нашого складу, ul.Przyszłości 21, 05-552. Після отримання вашої посилки ми відправимо вам електронного листа з підтвердженням отримання посилки.

Існує також можливість заповнити форму RMA (скарга) онлайн. Все, що вам потрібно зробити, це увійти у свій обліковий запис і створити нову скаргу в розділі "рекламації на товари" на вкладці "ваш обліковий запис". Процес реєстрації рекламацій дуже простий, а повідомлення на сайті зрозумілі та інтуїтивно зрозумілі. У разі виникнення проблем ви можете звернутися в нашу службу підтримки клієнтів, ми обов'язково допоможемо з оформленням документів.

В який термін буде розглянута моя рекламація?

На розгляд рекламації у нас є 14 днів. Заради вашої зручності ми намагаємося, щоб цей процес тривав якомога менше. Після прийняття рішення про скаргу ми відправимо його вам електронною поштою. У разі позитивного розгляду рекламації, в залежності від вашого запиту в заявці RMA, ми запропонуємо заміну товару, зниження ціни, безкоштовний ремонт або повернення коштів, витрачених на продукт на який була складена скарга.

 

Зв’язок з магазином

Чи є у вас стаціонарні магазини?

У відповідь на потреби наших клієнтів ми перемістили всю нашу пропозицію в онлайн-продаж. Може трапитися так, що в Польщі та сусідніх державах ви зустрінетеся з магазином, що працює під назвою і вивіскою BUTIK I like. Такі пункти не є нашими власними магазинами, вони працюють за принципом партнерства і керуються незалежними підприємцями.

Чи асортимент стаціонарних магазинів є таким самим, як на сайті eButik.com.ua?

Асортимент на сайті eButik.com.ua динамічно змінюється. Актуальна пропозиція в інтернет-магазині визначається потребами наших довірених клієнтів. Асортимент, який продається в магазинах, не залежить від нашої пропозиції і закупаеться самостійно компаніями, керуючими бутиками. Компанія, що управляє eButik.com.ua не поповнює запаси стаціонарних магазинів, що працюють під вивіскою BUTIK I like.

Ви працюєте з блогерами?

Якщо ви блогер або інфлуенсер , у вас є свій канал на YouTube, у вас є цікавий профіль на Facebook або Instagram, і за вами стежить велика аудиторія, ми чекаємо на Вас. Напишіть нам за адресою kontakt@ebutik.com.ua, не забудьте долучити усі посилання, повну презентацію і відповідну статистику.

З питань маркетингового співробітництва ви також можете безпосередньо зв'язатися з відділом маркетингу. Напишіть повідомлення на адресу marketing@tfg.pl і відправте свою пропозицію, долучивши необхідні документи.

Чи шукаєте нові продукти для поповнення вашого асортименту?

Приймаючи рішення вести бізнес в сегменті e-commerce, ми прийняли незворотне рішення про постійний і динамічний розвиток нашої пропозиції. Ми відвідуємо різні куточки світу, беремо участь у всіляких виставках, переглядаємо галузеві листи і щодня шукаємо нове натхнення, щоб найкращим чином задовольнити очікування наших клієнтів. Якщо ви вважаєте, що ваші продукти можуть сподобатися нашим клієнтам, напишіть нам за адресою wspolpraca@tfg.pl і відразу ж відправте повну пропозицію про комерційне співробітництво.

Як я можу зв'язатися з eButik.com.ua?

Якщо для Вас недостатньо відповідей, якщо у вас виникли будь-які ускладнення при покупці на нашому сайті або якщо ви просто хочете поговорити з нами про моду та онлайн-покупки, ми рекомендуємо вам зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів. Ми у вашому розпорядженні з Понеділка по п'ятницю о 10.00 – 16.00. Ви можете написати нам повідомлення за адресою kontakt@ebutik.com.ua. Ми обіцяємо, що відповімо на кожне повідомлення якомога швидше.

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel